Pages Navigation Menu

מיכל מחומש עם דיסקוסים, צמחים ובמבוק

מיכל מחומש עם דיסקוסים, צמחים ובמבוק

סוג האוכלוסיה: דיסקוסים ממגוון זנים
מידע כללי: מיכל מחומש ענק המשלב עבודת חוץ מושקעת – תאורה שקועה בתקרה, דקורציה עשויה חומר יצוק ומרוקע שיוצרה במיוחד עבור האקווריום, דלת עץ גסה משלימה את המראה הטבעי ומהווה ניגוד לסימטריה האפשרית של הסביבה. דיסקוסים ענקיים משולבים עם צמחים חיים וקני במבוק טבעיים שנעוצים במצע ומקובעים ללא יכולת תזוזה.
מידות חיצוניות בס"מ: כל צלע מצלעות החזית באורך של 200 ס"מ. רוחב בנקודה הרחבה ביותר 120 ס"מ, גובה 75 ס"מ.
נפח מים: כ-2,700 ליטרים באקווריום עצמו. כ-350 ליטרים נוספים במסנן התחתי.
ציוד: מסנן תחתי (סאמפ) בנפח של כ-600 ליטרים מתוכו כחצי מלא מים, שתי משאבות פנימיות 8,000 ליטרים לשעה כל אחת מזינות את האקווריום דרך שני מערכי צנרת שונים המגבים זה את זה, ארבעה גופי חימום W300 כל אחד JAGER, שישה גופי תאורה מטאל 250W 6,500 קלווין לצמחייה מאירים את המיכל בצורה רחבה וגם את הסביבה הקרובה אליו, מיכל אגירה של מי אוסמוזה הפוכה על מילוי אוטומטי, ללא משאבת אוויר, מערכת CO2, מצע של טקאשי אמאנו.
מיקום ציוד התמיכה: מסנן תחתי ממוקם מתחת לאקווריום ומתוכנן בצורה שלא יוציא CO2 מחוץ למערכת. מיכל האגירה של מי האוסמוזה ההפוכה ממוקם ליד המסנן ומכיל כ-400 ליטרים.
תחזוקה שוטפת: טיפול לדיסקוסים אחת לשבועיים, לקיחת מדדים (בדיקות למים), החלפת מים חלקית של כ-15% מנפח האקווריום, החלפת חומרי סינון מכאניים במסנן התחתי.

מיכל מחומש ענקי עם מגוון דיסקוסים, צמחים חיים וקני במבוק טבעיים

מיכל מחומש ענקי עם מגוון דיסקוסים, צמחים חיים וקני במבוק טבעיים

מבט מדופן אחת של דיסקוסים וצמחים חיים

מבט מדופן אחת של דיסקוסים וצמחים חיים

מגוון דיסקוסים על רקע צמחים חיים ובמבוק

מגוון דיסקוסים על רקע צמחים חיים ובמבוק

כתיבת תגובה

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או פנייה. אנא הרגישו חופשי ליצור עימנו קשר בטלפון 052-8783484 או לכתובת המייל שלנו info@uri-aquarium.co.il
בחזרה לראש הדף